Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

IN HAUS PRÁVNÍK SENIOR - NEŽIV. POJIŠTĚNÍ

Odpovědět

AXA ASSISTANCE CZ zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům.
Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd.
AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu, poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty.
Jsme součástí skupiny AXA.

Jedinečné odlišující vlastnosti, které chce značka ukázat a vystavit na obdiv jsou:
1. DŮVĚRA
2. VOLNOST & JISTOTA
3. ASISTENT

Vaší pracovní náplní bude:

• příprava smluv v oblasti neživotního pojištění: zejména skupinové pojistné smlouvy, zajistné smlouvy, smlouvy s pojišťovacími zprostředkovateli
• příprava dalších smluv (IT smlouvy, marketingové smlouvy apod.)
• právní podpora při přípravě a revizi VPP v rámci neživotního pojištění
• příprava právních dokumentů pro klienty (informace pro zájemce o pojištění, potvrzení o sjednání pojištění apod.)
• interní agenda obchodní společnosti (obchodní rejstřík, obchodní právo)
• právní podpora ostatních oddělení společnosti
• spolupráce s právními odděleními dalších společností z AXA Group v České republice i v zahraničí
• veškerá agenda se týká českého a slovenského pojistného trhu

Co od Vás očekáváme?

• vysokoškolské studium právního směru
• praxe z pojišťovnictví (neživotní pojištění) minimálně 5 let
• výborná znalost a zkušenosti z českého pojistného práva
• znalost slovenského pojistného práva výhodou
• znalost z oblasti obchodního a občanského práva (s.r.o., závazky)
• zkušenosti při tvorbě pojistných produktů, revizích VPP
• dobrá znalost anglického jazyka – požadujeme písemnou i ústní komunikaci; přivítáme znalost francouzského či dalšího jazyka
• perfektní znalost MS Office – Word, Outlook
• dobré organizační a vyjadřovací schopnosti a chuť pracovat a dále se vzdělávat
• zodpovědný a business orientovaný přístup k řešeným problémům, samostatnost a proaktivní přístup
• kreativitu, diplomacii, nadhled, (mírný) smysl pro humor

A co Vám za to nabízíme?

• výborné platové ohodnocení
• smysluplnou práci
• občerstvení na pracovišti zdarma a další zaměstnanecké benefity
• moderní příjemné prostředí v oblíbené office lokalitě Na Pankráci
• nástup ihned popř. dohodou

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

 

Kontakt

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Dana Hošková
Hvězdova 1689/2a, 4. patro
140 00  Praha-Nusle
Česká republika
Telefon: 731 503 382