28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

KOORDINÁTOR ŘÍZENÍ PROVOZU CALL CENTRA

Odpovědět

AXA ASSISTANCE CZ zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům.
Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd.
AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu, poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty.
Jsme součástí skupiny AXA.

Jedinečné odlišující vlastnosti, které chce značka ukázat a vystavit na obdiv jsou:
1. DŮVĚRA
2. VOLNOST & JISTOTA
3. ASISTENT

Co budete u nás dělat?

• samostatně pracovat na zadaných úkolech
• řídit provoz asistenčních oddělení a oddělení Front Office
• navrhovat a podnikat nápravná opatření
• hledat synergie, příležitosti pro stabilitu a efektivitu napříč odděleními
• plánovat směny operátorům
• předpovídat objem provozu
• spravovat dovedností operátorů
• denně sledovat dosažení KPI služeb a porovnávat s plánem
• provozní monitoring

S kým budete spolupracovat?

• provozní manažeři a supervizoři
• tréninkové oddělení
• obchodní oddělení při nastavení a implementace nových kontraktů do provozu

Co u Vás očekáváme?

• SŠ / VŠ
• anglický jazyk na pokročilé úrovni a polský jazyk výhodou
• výborná znalost MS Office - především excel
• zkušenost z prostředí call centra nebo shared service centra - výhodou
• zkušenost s plánováním provozu - výhodou
• komunikační , organizační a vyjednávací dovednosti
• aktivní přístup, samostatnost, pečlivost
• analytické a logické schopnosti
• schopnost koncepčního plánování
• výborná znalost MS Office
• časová flexibilita

Co Vám za to nabízíme?

• nástup ihned nebo dohodou
• odpovídající ohodnocení dle výsledků
• pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností následné spolupráce na dobu neurčitou
• vymazlené benefity
• prostor ke vzdělávání - e-learning, jazykové kurzy atd.
• dobrou partu kolem sebe
• moderní kancelář v populární a dobře dostupné lokalitě Nová Karolina

Jaké benefity nabízíme?

• kvartální odměny
• stravenky v hodnotě 110 Kč
• 25 dní dovolené
• občerstvení na pracovišti
• teambuildingová odpoledne
• vitamínové dny
• letní a Vánoční večírek

Informace o pozici

Místo pracoviště

28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zvýhodněné půjčky zaměstnancům

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), polština (mírně pokročilá)

Zadavatel

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

 

Kontakt

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Daniela Havlíková