Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Manažer řízení dodavatelů – pojišťovnictví/zdravotnictví

Mám zájem Přeposlat známému

Jelikož náš business v oblasti pojišťovnictví roste rychlým tempem, hledáme nového kolegu, který by se zhostil pozice manažera oddělení zastřešující správu dodavatelské sítě pro dodávky asistenčních služeb – Medické, Moto a Správy domácností.

Staňte se součástí našeho růstu!

Jak bude vypadat Váš den? U nás budete…

• využívat a prohlubovat své zkušenosti v oblasti řízení dodavatelů
• odpovědni za koordinaci menšího pracovního týmu (koučink, podpora, organizace úkolů, hodnocení)
• řídit vztahy a výkonost našich dodavatelů (nastavení, měření a vyhodnocování KPI a SLA)
• analyzovat evropský trh, hledat a segmentovat dodavatele (zejména zdravotnická zařízení)
• sledovat a reportovat úspory a kvalitu spokojenosti našich zákazníků
• řídit RFQ procesy a vyjednávat na mezinárodní úrovni
• podílet se na definici a specifikaci obchodních požadavků
• poskytovat analýzy dat
• hodnotit kvalitu a adekvátnost dodávek
• jezdit na krátké pracovní cesty (jednou za měsíc v rámci EVROPY)

Z čeho budete mít radost?

Z viditelných výsledků své práce a také z toho, že Vaše nasazení se projeví napříč všemi odděleními ve společnosti.

Koho hledáme?

• zkušeného kolegu v oblasti řízení dodavatelů v českém případně
mezinárodním prostředí (optimálně se znalostí zdravotních služeb ale není to
podmínkou)
• nutná je plynulá ústní komunikace v anglickém jazyce (min. na úrovni B2)
• vyjednávací zkušenosti
• dobrá znalost finančních a nákladových analýz – nadstandardní uživatel MS Excel

Výhodou:

• praxe v oblasti zdravotnictví, farmacie, pojišťovnictví či cestovní asistence
• zkušenosti s vedením menšího počtu podřízených
• praxe v korporaci

Benefity:

• finanční prémie
• možnost práce z domu (Home Office)
• příspěvek na dojíždění
• 25 dní dovolené
• stravenky
• velmi dobrá lokalita našich kanceláří (v blízkosti zastávky metra a tramvaje) – sídlo na Praha 4 Pankrác
• příspěvek na penzijní připojištění
• jazykové kurzy přímo ve společnosti (anglický jazyk)
• notebook a mobilní telefon
• Multisport nebo Flexipass karta (kino, divadlo, fitko, lékárna, dovolená)
• káva a čaj přímo na pracovišti
• teambuildingové odpoledne
• letní a Vánoční párty
• vitamínové středy – ovoce pro všechny
• sleva na cestovní pojištění a produkty našich partnerů

Co se stane po zaslání Vašeho životopisu?

1. během několika minut obdržíte do emailu zprávu, že jsme Váš životopis obdrželi
2. váš životopis si pečlivě prostudujeme a pokud nás zaujmete, bude následovat osobní/skype setkání s potenciálním nadřízeným
3. po tomto setkání bude následovat naše zpětná vazba s dalším postupem

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

 

Kontakt

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Daniela Havlíková