28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Supervisor klientského kontaktního centra – bez prodeje

Mám zájem Přeposlat známému

Baví tě vést podřízené a chceš se podílet i na jejich rozvoji? Na naši Ostravskou pobočku hledáme aktuálně nového kolegu – volba pracovního režimu je však na tobě:

A: jednosměnný režim (od Pondělí do Pátku)
B: směnný režim (Pondělí až Neděle, ranní, odpolední, noční a víkendy)

Tak co? Preferuješ spíše pracovní pondělky nebo si chceš užít nákupy bez front? Přidej se k nám.

Benefity:

• kvartální finanční prémie
• stravenky v hodnotě 110 Kč,- od prvního dne a stravování v blízkosti firmy
• zdarma cestovní pojištění na celý rok
• parkování v centru Ostravy (v blízkosti společnosti)
• 25 dní dovolené
• osobní anděl strážný (mentor po dobu, kdy se budeš rozkoukávat v naší společnosti)
• penzijní připojištění
• možnost kariérního růstu v rámci společnosti
• jazykové kurzy přímo ve společnosti (Anglický a Polský jazyk)
• multisport nebo flexipass karta (divadlo, kino, fitko, lékárna)
• nápoje na pracovišti (výborná káva, čaj, voda)
• společné teambuildingové aktivity
• letní a Vánoční večírek
• vitamínové dny
• velmi dobře dostupné moderní kancelářské prostory v centru Ostravy (autobus, vlak a tramvaj v blízkosti společnosti)
• a mnohem více (slevy u našich partnerů)

Jak bude vypadat tvůj pracovní den u nás?

• spolu s dalším vedoucím a seniory povedeš tým konzultantů ( 15 - 20 podřízených)
• budeš odpovědný za řešení nestandartních situací, které se týkají denního provozu
• budeš v kontaktu s našimi klienty (pojišťovny, dodavatelé a naše další pobočky)
• budeš spolupracovat s interním recruiterem a školitelem
• tvou starostí bude také plnění stanovených cílů (kvalita hovorů apod.)
• denně budeš komunikovat s dalšími odděleními v rámci společnosti
• své výsledky reportuješ manažerovi oddělení

Jakého člověka hledáme?

• doma máš maturitní vysvědčení
• mluvíš plynule anglicky (podmínkou)
• polština velmi vítána
• máš zkušenosti s řízením týmu
• máš zkušenosti v oblasti komunikace se zákazníky v telefnickém provozu (zákaznický servis, zákaznické centrum, call centrum)
• zkušenosti s prací v MS Office (Word, Excel, Outlook)

Co se bude dít, až nám pošleš svůj životopis?

  • Během chvilky dostaneš email, že jsme tvůj životopis obdrželi.
  • Tvůj životopis si pročteme, a pokud nás zaujmeš, pozveme tě na osobní setkání.
  • V rámci 1. kola pohovoru se potkáš se zástupcem HR a řeknete si více o této pozici a co by tě u nás čekalo.
  • Do 1 týdne od našeho setkání obdržíš vyjádření, jestli se naše očekávání shodují či nikoliv. V každém případě od nás dostaneš zpětnou vazbu.

Informace o pozici

Místo pracoviště

28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

 

Kontakt

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Daniela Havlíková