28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Shift planner & Koordinátor řízení provozu call centra

Mám zájem Přeposlat známému

AXA ASSISTANCE CZ zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům.
Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd.
AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu, poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty.
Jsme součástí skupiny AXA.

Jedinečné odlišující vlastnosti, které chce značka ukázat a vystavit na obdiv jsou:
1. DŮVĚRA
2. VOLNOST & JISTOTA
3. ASISTENT

Jaká bude náplň Vaší práce?

• řídit provoz asistenčních oddělení a oddělení kontaktního centra
• navrhovat a podnikat nápravná opatření pro provoz těchto oddělní
• hledat synergie, příležitosti pro stabilitu a efektivitu napříč odděleními
• plánovat směny operátorům v jednosměnném i třísměnném provozu
• předpovídat objem provozu a jeho následný monitoring
• spravovat dovednosti operátorů
• denně sledovat dosažení KPI služeb a porovnávat s plánem
• dodržování stanoveného budgetu a produktivity
• spolupracovat s manažery a supervizory a tréninkovým oddělením
• spolupracovat s obchodním oddělením při nastavení a implementace nových kontraktů do provozu

Co u Vás budeme u Vás požadovat?

• nadšení pro tuto pozici
• neustálý zájem zdokonalovat se
• zkušenost z prostředí call centra nebo shared service centra (podmínkou)
• zkušenost s plánováním provozu (podmínkou)
• schopnost koncepčního plánování
• výbornou znalost Excelu
• komunikační, organizační a vyjednávací dovednosti
• řešení krizových situací
• analytické a logické schopnosti
• selský rozum
• samostatnost
• pečlivost
• orientaci na dodržování stanovených termínů
• časovou flexibilitu

Co u Vás dále očekáváme?

• SŠ / VŠ vzdělání
• anglický nebo polský jazyk výhodou
• výborná znalost MS Office

A jaké benefity Vám můžeme nabídnout?

• motivující finanční ohodnocení
• kvartální odměny
• stravenky v hodnotě 110 Kč/den od prvního dne a stravování v blízkosti společnosti
• 25 dní dovolené
• cestovní pojištění pro Evropu zdarma
• pružnou pracovní dobu
• Home Office
• Multisport kartu
• občerstvení na pracovišti
• prostor ke vzdělávání: e-learning, jazykové kurzy,...
• dobrou partu kolem sebe
• moderní kancelář v populární a dobře dostupné lokalitě Nová Karolina

Datum možného nástupu:

• ihned nebo dohodou

Co se bude dít po zaslání životopisu?

• během chvilky obdržíte e-mail, že jsme Váš životopis zaregistrovali do naši natabáze uchazečů
• Váš životopis si pročteme a pokud nás zaujmete, pozveme Vás na pohovor
• v rámci 1. kola pohovoru se setkáte se zástupcem HR a sdělíte si více informací o této pozici
• do týdne od našeho setkání obdržíte vyjádření, jestli se naše očekávání shodují či nikoliv
... v každém případě od nás dostanete zpětnou vazbu

Informace o pozici

Místo pracoviště

28. října 3348/65, 702 00  Ostrava-Moravská Ostrava, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, možnost občasné práce z domova, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Zadavatel

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

 

Kontakt

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Daniela Havlíková
Telefon: +420 731 130 793