Příběhy našich zaměstnanců

William Agossa

William Agossa

koordinátor cestovní a lékařské asistence
– senior (ve firmě od r. 1998)

Operátor jako životní styl

V roce 1998 jsem do společnosti nastoupil jako operátor asistenční linky a pozici jsem od té doby nezměnil. Pomoc klientům v tíživé situaci, organizace zdravotní přepravy zpět domů a komunikace s jejich blízkými je to, co mě naplňuje.

Za svou kariéru jsem zažil už hodně lidských příběhů a spoustě z nich jsem dodal šťastný konec. Z toho mám asi největší radost. Další výhodou je to, že v práci mohu využívat své jazykové dovednosti, protože se starám o klienty po celém světě. Práce asistenčního operátora je náročná, ale také velmi obohacující.

Jan Čupa

Jan Čupa

ředitel AXA Assistance (ve firmě od r. 2002)

Nejsme nudný korporát

Na AXA Assistance mám opravdu rád, jak je dravá a dynamická. Když jsem v roce 2007 přebíral otěže generálního ředitele, dal jsem si za cíl dostat firmu mezi špičku na trhu v našem oboru. To se nám povedlo beze zbytku. Klientů a obchodních partnerů přibývá, obrat roste a celý tým šlape jako dobře namazaný stroj.

Mám z toho o to větší radost, protože jsem viděl firmu růst téměř od samého začátku. Začínal jsem v AXA Assistance jako řadový právník na telefonu, a když jsem se potom později dostal do vedení, měl jsem k té firmě úplně jiný vztah než někdo zvenčí.

Drahomíra Vicherková

Drahomíra Vicherková

supervizorka správy pojištění
(ve firmě od r. 2014)

U nás řešíme i neřešitelné

Do společnosti jsem nastoupila na oddělení Správy pojištění jako administrátorka pojištění. Už o dva roky později jsem postoupila na pozici Supervizora správy pojištění, kde jsem zodpovědná za chod celého oddělení včetně jeho polské části.

Práce v AXA Assistance je různorodá a dynamická. Díky úzké spolupráci s obchodním oddělením a zákaznickou linkou máme přímé spojení s trhem, kde se neustále něco děje a občas to s sebou přinese nejedno překvapení. Velice si cením skvělého kolektivu na oddělení, kde to funguje od samého počátku. V týmu občas řešíme i neřešitelné a nejvíce nás potěší, když se to podaří ke spokojenosti klienta.

Kseniya Strizhneva

Kseniya Strizhneva

koordinátorka cestovní a lékařské asistence (ve firmě od r. 2016)

Z klientky na asistenční linku

Než jsem ve firmě začala pracovat, byla jsem klientkou. S asistenční službou AXA Assistance jsem měla velmi dobré zkušenosti a když jsem si po letech hledala novou práci a viděla, že v AXA Assistance zrovna hledají nové lidi, dlouho jsem neváhala a přihlásila se do výběrového řízení.

Jelikož jsem zvládala ruštinu, angličtinu i češtinu, dostala jsem šanci. Na své práci mě nejvíc baví to, že můžu pomáhat lidem. Klienti si váží toho, že s nimi někdo mluví v jejich jazyce a stará se o ně. Jejich pozitivní ohlasy a zdárně vyřešené případy jsou pak největší motivací, kterou si dovedu v práci představit.

Pes pomůže

Ani my nezapomínáme na dobročinné projekty. Už přes 10 let spolupracujeme s projektem Pes pomůže, který cvičí speciální asistenční psy pro děti i dospělé s postižením zraku nebo pohyblivosti.

Takovému člověku dokáže správně vycvičený pes změnit život. Získá díky němu větší nezávislost na svém okolí, pes mu pomůže s řešením nepříjemných nebo i nebezpečných situací a v neposlední řadě mu bude dělat věrného a vděčného společníka.

Asistenční pes může pomáhat například s oblékáním, přenášením předmětů, otevíráním dveří nebo dokonce i nakupováním, kdy ukládá věci do košíku a na pokladně podává prodavači peníze. V současnosti se cvičí 3 druhy psů: asistenční, vodicí a terapeutičtí.

Občanské sdružení Pes pomůže je organizací s nejdelší tradicí výcviku asistenčních psů pro vozíčkáře v České republice. Jsme moc rádi, že spolu s nimi můžeme lidem vnášet do života radost.